littleblackstar

Alla inlägg under december 2012

<3

Av Tove - 30 december 2012 16:08

 

Av Tove - 30 december 2012 12:30

                       

Av Tove - 29 december 2012 20:46

   

Av Tove - 29 december 2012 20:21

När jag och Evelina vaknade idag så började vi kolla på Alice i underlandet. Sen bestämde vi oss att göra oss i ordning för stan. Vi gick för att kolla när bussen gick men vi är lite smått tröga så vi fattade inte så vi fick skjuts av min mamma. När vi var i stan så köpte jag hårfärg och såna där sminksvampar eller vad man säger. Så fick jag läppglans av Evelina ^^ Sen tog vi en liten fika också. Sen när vi kom hem till mig så gav jag henne mina lösnaglar sen skulle hon åka.  Sen stack jag till min farmor med familjen och åt. Sedan stack jag och mina syskon hem igen. Nu har jag nyss tagit en dusch.

Imorgon bitti så ska jag färga håret så att det är gjort innan nyår, sen ska jag kanske träffa Aleksandr om han kan. Det är typ allt jag vet inför morgon dagen. Hoppas att ni har haft en skit bra dag. Men nu ska jag hitta på något att göra, kanske snacka skype eller nåt

Av Tove - 28 december 2012 21:14

Idag har man gått på stan med finaste Evelina, hon ska sova här inatt. Försöker hitta på nåt roligt att göra så om ni vet nåt så kan ni skriva på facebook. Men annars blir det nog att kolla på avatar ikväll och mumsa i sig choklad.Jag och Evelina Är små  godis monster ^^. Om ni sticker till stan imon så kanske ni ser mig och Evelina. Vi ska dit imon med, jag ska troligtvis köpa hårfärg. Tror jag fortsätter med rött ett tag till, men en annan slags röd. Ni får inte veta vilken, heheheheh. Elak jag är. Om ni har godis så kan ni gärna skicka hit det med posten. Skulle vara mycket tacksamt ^^ Skulle också vara tacksamt om ni gav bra film förslag. Men ska nog få fart på Evelina nu, Hejdå!



Saknar dig älskling <3

Av Tove - 27 december 2012 16:10

 

Presentation


Jag heter Tove, jag är 14 år, bor i Asarum och är lite annorlunda, hoppas ni kommer tycka om min blogg

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vilket ord vill du helst höra den du gillar säga till dig
 Jag älskar dig
 du betydder allt för mig
 jag har pengar
 vill du ha mat?
 vill du leva ditt liv med mig?
 du är vackrast på denna jord
 Du och jag = föralltid

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22 23
24
25
26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards